honlap

Magamról

Közel 12 éves szakmai és vezetői karrierem során kis és nagy vállalatok munkáját segítettem a telefonos értékesítés professzionális megtervezésével, testre szabott megoldásokkal a hatékonyabb működtetés érdekében. Fő célom hogy a kollégák a munkájukat eredményesebben, magasabb motivációs szinten végezzék.

Ha Önt is érdekli, hogy hogyan tudná Call Centerét eredményesebben működtetni, lépjen velem kapcsolatba.

Egy kötetlen beszélgetés, ami képet ad az Ön cégéről, elképzeléseiről, annak érdekében, hogy megvizsgáljuk, milyen megoldásra van szüksége céljai megvalósításához.

"A működésről átlátható, objektív képet kaptunk, megjelölve benne azokat a pontokat, amelyekben fejlődési lehetőségek vannak. A változások bevezetésében kapott támogatás nagyban segítette az inbound és az outbound vezetők munkáját. A közös munka eredményeként Call Centerünk produktivitása magasabb, működése pedig még szabályozottabb, mint korábban."

− Mester Péter Ügyvezető igazgató WS Teleshop

"Közös munkánk során meggyőződhettem róla, hogy nemcsak birtokolja mindazt a szakmai tudást, mely kiemelkedően hatékonnyá teszi a munkavégzését az értékesítési területen, de vezetői kompetenciáinak köszönhetően kiválóan adja át kollégái számára is. "

− Mondi Ádám Ügyfélkapcsolati vezető Provident Pénzügyi Zrt.

"Jól képzett és megfelelő tapasztalatokkal rendelkezik, kapcsolatrendszere megbízható szakmai tudása kiemelkedő,"

− Mozga Gábor Ügyfélkapcsolati igazgató Provident Pénzügyi Zrt.