Hogyan működik?

Itt olvashat az egyes szolgáltatások folyamatáról.

Call Center tanácsadás

  1. Kapcsolatfelvétel
    • Egy kötetlen beszélgetés, ami képet ad az Ön cégéről, elképzeléseiről, annak érdekében, hogy megvizsgáljuk, milyen megoldásra van szüksége céljai megvalósításához.
  2. Call Center látogatás:
    • Call center bemutatása, (szervezeti felépítés, működtetés, technológia, legfontosabb mérőszámok, képzési rendszer, minőségbiztosítás, stb.)
    • Beszélgetés a vezetőkkel
    • Behallgatás a hívásokba
  3. Statisztikák, KPI, folyamatok elemzése: adatok információk bekérése, közös munka CC vezetőivel.
  4. Hatékonyságot növelő javaslattétel
  5. Fejlesztések részletes megtervezése
  6. Változások bevezetése, értékelése

Tréningek

A tréningek minden esetben testre szabottak. Ezért a képzés céljának meghatározásán túl, a résztvevők szakmai felkészültségének előzetes felmérése is szerepet kap.

"A működésről átlátható, objektív képet kaptunk, megjelölve benne azokat a pontokat, amelyekben fejlődési lehetőségek vannak. A változások bevezetésében kapott támogatás nagyban segítette az inbound és az outbound vezetők munkáját. A közös munka eredményeként Call Centerünk produktivitása magasabb, működése pedig még szabályozottabb, mint korábban."

− Mester Péter Ügyvezető igazgató WS Teleshop

"Közös munkánk során meggyőződhettem róla, hogy nemcsak birtokolja mindazt a szakmai tudást, mely kiemelkedően hatékonnyá teszi a munkavégzését az értékesítési területen, de vezetői kompetenciáinak köszönhetően kiválóan adja át kollégái számára is. "

− Mondi Ádám Ügyfélkapcsolati vezető Provident Pénzügyi Zrt.

"Jól képzett és megfelelő tapasztalatokkal rendelkezik, kapcsolatrendszere megbízható szakmai tudása kiemelkedő,"

− Mozga Gábor Ügyfélkapcsolati igazgató Provident Pénzügyi Zrt.